حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟
سرخط خبرها

۲ سارقی که با تصادف‌های ساختگی اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند

  • کد خبر: ۲۱۶۸۶۱
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
۲ سارقی که با تصادف‌های ساختگی اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند
ماجرای متهمانی که با خودرو سرقتی و  تصادف‌های ساختگی، اخاذی می‌کردند.

به گزارش شهرآرانیوز دو متهم که به کلانتری منتقل شدند، آن‌قدر همسایه‌هایشان را آزار داده بودند که یکی از همسایه‌ها به عنوان شاهد خود را به کلانتری رساند و از آنها شکایت کرد. این مرد جوان در حالی اعلام کرد که «وحید مینی‌بوس» خواب راحت را از آنها گرفته و خانه‌اش را پاتوق شرارت کرده است که ساعتی قبل مأموران پس از هماهنگی قضایی وارد این مخفیگاهش شدند و نه‌تن‌ها متهم اصلی و همدستش «کریم کلاچ» را دستگیر کردند، بلکه راز‌های زیادی از این پاتوق شرارت کشف کردند.

ماجرای این پرونده به گزارش شهروندان برمی‌گردد، گزارشی مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک به یک خانه که از قضا محل زندگی یکی از سارقان سابقه‌دار مشهد ملقب به «وحید مینی‌بوس» است و خودرو‌های زیادی وارد این پاتوق شرارت می‌شود. مأموران کلانتری معراج با دریافت این گزارش‌ها تحقیقات جامعی را با دستور سرگرد امیررضا فعال، سرپرست کلانتری معراج، آغاز کردند.

ورود به لانه فساد

مأموران با این اطلاعات تحقیقات نامحسوسی را در خیابان نیلوفر واقع در بولوار توس آغاز کردند و در این عملیات مطمئن شدند که این محل مخفیگاه تعدادی سارق است که در حیاط آن اقدام به بازکردن قطعات خودرو‌های سرقتی می‌کنند. در ادامه قاضی اسماعیل رحمانی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۹ مشهد، دستور رسیدگی فوری و قاطع به پرونده را صادر کرد.

افسران کلانتری معراج با دریافت دستورات تخصصی، بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند و همان ابتدا موفق به کشف یک خودرو سرقتی مقابل این منزل شدند. هنگامی که مأموران می‌خواستند وارد این پاتوق شرارت شوند، جوان لاغر اندامی از خانه بیرون آمد و به طرف خودرو سرقتی رفت و همین که روی صندلی راننده نشست، دستگیر شد. تیم رسیدگی‌کننده پرونده بلافاصله وارد این خانه شدند و هم‌زمان با کشف تعدادی لوازم خودرو از قبیل باند و پخش و... یک متهم دیگر معروف به «کریم کلاچ» را دستگیر کردند.

متهمی که تحت تعقیب بود

بررسی سوابق متهمان دستگیر شده نشان داد که هر دو سابقه‌دار هستند به‌ویژه «وحید مینی‌بوس» که محکوم متواری بوده و دارای شاکیان فراوانی در پاسگاه توس است.

مأموران با دریافت مشخصات خودرو کشف شده، بلافاصله با فردی که خودرویش در بولوار سجادیه سرقت شده بود تماس گرفتند. با حضور مال‌باخته مشخص شد که او ساعت ۱۲:۳۰ شب خودرو پرایدش را مقابل منزلشان پارک کرده و لوازم زیادی نیز در صندوق عقب خودرویش داشته است. اما صبح که به محل خودرو مراجعه می‌کند متوجه می‌شود خودرویش سرقت شده است. مال‌باخته در بازرسی از خودرویش اعلام کرد که ام‌دی‌اف کار است و تجهیزات زیادی درون صندوق داشته که همه را دزدیده‌اند.

کشف یک شگرد جدید

مأموران درون این خودرو گواهی‌نامه‌ای پیدا کردند که متعلق به هیچ کدام از متهمان نبود. پیگیری موضوع نشان داد که گواهی‌نامه متعلق به راننده دیگری است که این فرد نیز به کلانتری دعوت شد.

با حضور این فرد مشخص شد که متهمان در شگردی مرموز احتمالا با صحنه‌سازی در بولوار توس اقدام به تصادف ساختگی با این فرد کرده‌اند. راننده مقابل که نمی‌دانسته این خودرو سرقتی است و دو سارق روبه رویش هستند، برای پرداخت خسارت گواهی‌نامه‌اش را به آنها می‌دهد.

در حالی تحقیقات از متهمان به منظور دیگر جرائم آنها به‌ویژه شگرد تصادف‌های ساختگی‌شان ادامه دارد که شهروندی با حضور در کلانتری با ابراز خرسندی از دستگیری متهمان اعلام کرد، خانه‌اش در نزدیکی این لانه فساد است و چندی پیش نیز خودرویش سرقت شده و با وجود اینکه بعد از مدتی پیدا شده، قطعات زیادی از آن سرقت شده است و انگشت اتهامش را به سمت «وحید مینی‌بوس» و همدستش گرفت.

مأموران کلانتری معراج تحقیقات گسترده‌ای به منظور شناسایی تمام سرقت‌های این متهمان را درحالی آغاز کردند که تعداد زیادی لوازم سرقتی درون خودرو‌ها از مخفیگاه متهمان کشف شده است و این افراد علاوه بر سرقت خودرو و اخاذی، متهم به سرقت قطعات خودرو‌های شهروندان نیز هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->